poniedziałek, 28 lipca 2014

Designer - co to za użytkownik? + Moderatorzy

Cześć! c:
Ten post będzie o moderatorach i użytkowniku Designer, zapraszam!
Moderatorów znam tylko kilku, ale możliwe, że jest ich więcej. Najpierw o Designer...

Designer to osoba, która projektuje ubrania dla naszych moviestars, ogólnie zajmuje się grafiką.




Użytkownik ten jest na każdym moviestarplanet, ja natomiast pokażę wam Designer na msp naszym, duńskim i angielskim, ponieważ psuje mi się coś z internetem (i z polskim msp tak samo zresztą, napisałam już maila do moderatorów w tej sprawie)

moviestarplanet.pl
moviestarplanet.com
moviestarplanet.dk




   Designer na duńskim msp ma aż 17 level i jest przebrany za Conchitę XD







Moderatorzy natomiast pilnują moviestarplanet. Pełnią oni ważną funkcję, chociaż czasami przesadzają z banami - bez nich msp byłoby okropne.

Co zrobić, żeby moderator zaprosił mnie do znajomych?
Musisz w temacie na forum założonym przez moviestarplanet zostawić wpis jako pierwsza osoba, nie ważne, jaki wpis.
Możesz też zaprosić moderatora do znajomych, czasami przyjmują.

Jak już zauważyliście, Designer na każdym MSP wygląda inaczej. Myślę, że to już koniec tego posta - temat wyjaśniony, nie ma co tutaj dodać. 
Jak już napisałam wcześniej, internet się psuje, więc nie jestem pewna, czy jutro post się pojawi, ale postaram się bardzo, żeby się udało.

EDIT: Niektórzy piszą nadal, że pewnie znowu odejdę.
Zaufajcie mi proszę, nie będzie już takiej akcji. OBIECUJĘ WAM.

Izabela221 ♥

niedziela, 27 lipca 2014

Wracam na stałe, proszę, przeczytaj - to ważny post.

Cześć!
Wracam do pisania bloga, już na stałe, posty będą pojawiać się codziennie, możliwe że czasami w niedzielę ich nie będzie. Pomyślicie teraz pewnie "taa, znowu wraca, a potem nas zostawi". Nie, nie będzie tak, ponieważ już więcej nie będę odchodzić. Wierzcie mi lub nie, ale teraz zamierzam przyłożyć się do pisania tego bloga, mam nadzieję, że chociaż część z was o mnie nie zapomniała. Jutro (a może nawet dzisiaj, ale wątpię, ponieważ zajmę się dziś szablonem) pojawi się post o załodze msp, czyli moderatorach, użytkowniku Designer i innych.
Lecę zajmować się szablonem
Izabela221 ♥

piątek, 13 czerwca 2014

Brak postów.

Cześć :3
Jak zauważyliście, ostatnio w ogóle nie piszę postów. To przez brak weny, brak pomysłów, ale też przyznam szczerze, że po prostu nie mam ochoty. Nie mam ochoty pisać na tym blogu i czekam, bo może to przeminie i będę chciała pisać dalej... mam nadzieję że mnie rozumiecie. Na razie więc postów nie będzie. I nie, nie olewam was, ciągle o tym myślę...
Izabela221...

czwartek, 5 czerwca 2014

Informacja

Czesc :3
Pisze z telefonu, chcialam was poinformowac, ze do konca tygodnia mam szlaban na komputer, wiec nie bede pisac postow...

Izabela221

środa, 4 czerwca 2014

Look - Dreamer ♥

Cześć! :3
Stworzyłam nowego looka, pod tytułem "dreamer", czyli "marzyciel/marzycielka".
Poniżej przedstawiam kolory, części, oraz jak cały look się prezentuje c:

Tutaj cały look - myślę, że jest bardzo ładny.

Powyżej rzeczy, z których się składa.

Tutaj zaznaczyłam kolory, niżej macie "rozpiskę" jaka ramka co oznacza.

Właściwie, powinnam jeszcze zrobić różne wersje kolorystyczne, ale zapomniałam - ostatnio mam dużo na głowie...
Cały look prezentuje się ciekawie, myślę, że warto go kupić i jest wart swojej ceny.


Izabela221 ♥




wtorek, 3 czerwca 2014

WYNIKI LOTERII!

Cześć! :3
Więc tak - wyniki loterii już są. poniżej - filmik, niestety, w złej rozdzielczości, dzięki blogger ;/ nie wiem, czy coś z tego wypatrzycie, ale widać, ze weszłam na stronę i losowałam numery, to wystarczy.

video


To teraz - miejsca...
MIEJSCE PIERWSZE ; 32 - sweet elena (se),
MIEJSCE DRUGIE ; 18 - Mika2118,
MIEJSCE TRZECIE ; 16 - $ EmoJula $
MIEJSCE CZWARTE ; 13 - Emilkaa126
MIEJSCE PIĄTE ; 53 - Kiciax1220

Nagrody rozdam w ciągu tego tygodnia, proszę o cierpliwość :)
Co by tu jeszcze napisać? Nie wiem, nie mam pomysłu. Jutro pojawi się coś ciekawego.
Gratuluję wszystkim wygranym, a co do tych, którzy nie wygrali nic - nie przejmujcie się, to nie koniec świata, pewnie zrobię jeszcze kilka takich loterii :)

Izabela221 ♥

niedziela, 1 czerwca 2014

Informacje dotyczące loterii + fandom!

Cześć! :3
Postanowiłam, że zrobię swój własny fandom, zaraz wszystko wyjaśnię, ale najpierw - info o loterii.

Ponieważ nie wszyscy zmieścili się w loterii, oraz niektóre numerki były zajęte - kilka osób wcisnęłam w wolne numery, może to trochę niesprawiedliwe, ale lepiej wziąć udział z innym numerem niż wcale, prawda? A skoro po zapełnieniu numerków zostały jeszcze 3 osoby, dodałam jeszcze 3 numery, więc odliczać będę do 53.

Jeżeli kogoś pominęłam - przepraszam,  nie tak łatwo ogarnąć 20 komentarzy dziennie... Więc tak, loteria jak już wiecie odbędzie się 3 czerwca, wtedy nagram filmik na którym wejdę na stronę random.org i wylosuję 5 numerków :) Przypominam jeszcze nagrody oraz listę uczestników, z którą radzę się zapoznać, z powodów powyższej informacji.

1 miejsce - 4 prezenty z listy życzeń, polubienie 15 artbooków, love it na 10 lookach, obejrzenie 5 filmów (lub 10 sekundówek)
2 miejsce - 3 prezenty z listy życzeń, polubienie 20 artbooków, love it na 6 lookach, obejrzenie 4 filmów
3 miejsce - 2 prezent z listy życzeń, polubienie 10 arbooków, love it na 5 lookach, obejrzenie 3 filmów
4 miejsce - 1 prezent z listy życzeń, polubienie 6 arbooków, love it na 3 lookach, obejrzenie 3 filmów
5 miejsce (można je nazwać jako takie "wyróżnienie") - polubienie 10 arbooków, love it na 10 lookach.

1 - Paulinka10801
2 - Lolkidwa
3 - Agatax2
4 - Ala3221
5 - Legginsowa
6 - Kudima
7 - Sofisia1111
8 - Niebieskalala1712
9 - Cela11
10 - Wiolunia10x
11 - 221kiki
12 - Kasinaaa
13 - Emilkaa126
14 - Mercede$
15 - Lis420
16 - $ EmoJula $
17 - PaulaO3007
18 - Mika2118
19 - XXXXXTOLKAXXXXX
20 - Amalol8
21 - Lejdi130
22 - Olusia8910
23 - Roxy High
24 - Kinga26@N
25 - Czarna Jula
26 - Karolina1234109876
27 - Anakonda XDD
28 - Bobr125
29 - Ottik
30 - Angelika123
31 - Pati6734
32 - sweet elena (se)
33 - Ola5571
34 - Lexi Ritt
35 - Liliana-5
36 - Misia2417
37 - MrsAmazing
38 - Gabi~~1
39 - LadysNatys562
40 - Lady Mariqa
41 - Kajatoja98
42 - Enika550
43 - Aashta
44 - Cukierkova
45 - ! Andzela !
46 - Zuzunia2104
47 - Koteczek2300Tv
48 - Operetta PL
49 - Mabrysia
50 - Aleksandrax23
51 - Emilasuperstar
52 - Ottik
53 - Kiciax1220

Tak więc, koniec zapisów.

No więc, teraz trochę o fandomie.

Od razu mówię, że nic nie skopiowałam, bo fandom wymyśliłam już 24 maja, wtedy zastanawiałam się, czy to zrealizować. Niedługo postaram się wkleić zdjęcie z moich notatek na telefonie, notatka z 24 maja, plany blogowe, czyli szablon (jednak mam inny niż wtedy decydowałam), nazwa fandomu, skrót itd.  

Nad nazwą w sumie jeszcze się waham - nie wiem, czy nazwać Izonators czy Izabelonators, wstawiam więc ankietę trwającą do jutra (wiem, ze mało czasu, ale chcę zrealizować to jak najszybciej)


WIADOMOŚĆ : Z SONDĄ COŚ SIĘ ZEPSUŁO, ALE WYNIK TO BYŁ IZONATORS! :3


Na pewno skrót fandomu to będzie #IZ. Jeżeli jesteście moimi fanami, to wstawcie #IZ do swojej nazwy na asku, do nazwy na chacie, lub gdziekolwiek chcecie :3

Pamiętajcie, że #IZ możecie już wstawiać, nie musicie czekać do jutra.

EDIT : Specjalnie dla wszystkich mówiących, że skopiowałam fandom od Patrici45 - dowód w postaci zdjęcia :)


Szablon jednak inny, niż wtedy planowałam, ale proszę bardzo - zobaczcie datę. Więc nic od nikogo nie kopiuję i nie skopiowałam, więc przestańcie mnie oskarżać.
Izabela221 ♥

piątek, 30 maja 2014

Loteria! :3

Cześć! :3
Postanowiłam, że zrobię loterię, a mianowicie - każdy wybierze numerek od 1 do 50 i napisze go w komentarzu razem ze swoim nickiem na msp, a ja później za pomocą strony (na video które nagram, żeby nie było oszustw) http://www.random.org/ wylosuję 5 numerków, które dostaną nagrody. Nagrody będą następujące :

1 miejsce - 4 prezenty z listy życzeń, polubienie 15 artbooków, love it na 10 lookach, obejrzenie 5 filmów (lub 10 sekundówek)
2 miejsce - 3 prezenty z listy życzeń, polubienie 20 artbooków, love it na 6 lookach, obejrzenie 4 filmów
3 miejsce - 2 prezent z listy życzeń, polubienie 10 arbooków, love it na 5 lookach, obejrzenie 3 filmów
4 miejsce - 1 prezent z listy życzeń, polubienie 6 arbooków, love it na 3 lookach, obejrzenie 3 filmów
5 miejsce (można je nazwać jako takie "wyróżnienie") - polubienie 10 arbooków, love it na 10 lookach.

Myślę, że nagrody są spore jak na loterię, w której wystarczy wybrać numerek i nie trzeba robić nic :) Czas zgłaszania się trwa do 3 czerwca. I pamiętajcie - 1 numerek na jedną osobę. Jeśli jest już zajęty - wybierz inny.
Numerki - tutaj będę pisać numerki, jeśli jakiś będzie zajęty, napiszę przy nim nick osoby.

1 - Paulinka10801
2 - Lolkidwa
3 - Agatax2
4 - Ala3221
5 - Legginsowa
6 - Kudima
7 - Sofisia1111
8 - Niebieskalala1712
9 - Cela11
10 - Wiolunia10x
11 - 221kiki
12 - Kasinaaa
13 - Emilkaa126
14 - Mercede$
15 - Lis420
16 - $ EmoJula $
17 - PaulaO3007
18 - Mika2118
19 - XXXXXTOLKAXXXXX
20 - Amalol8
21 - Lejdi130
22 - Olusia8910
23 - Roxy High
24 - Kinga26@N
25 - Czarna Jula
26 - Karolina1234109876
27 - Anakonda XDD
28 - Bobr125
29 - Ottik
30 - Angelika123
31 - Pati6734
32 - Sweet elena
33 - Ola5571
34 - Lexi Ritt
35 - Liliana-5
36 - Misia2417
37 - MrsAmazing
38 - Gabi~~1
39 - LadysNatys562
40 - Lady Mariqa
41 - Kajatoja98
42 - Enika550
43 - Aashta
44 - Cukierkova
45 - ! Andzela !
46 - Zuzunia2104
47 - Koteczek2300Tv
48 - Operetta PL
49 - Mabrysia
50 - Aleksandrax23
51 - Emilasuperstar
52 - Ottik
53 - Kiciax1220

I pamiętajcie - jeżeli napiszecie w komentarzu numerek bez nicku, to go nie zaliczę. Musi być NUMEREK I NICK.
I to tyle w tym poście.
Izabela221 ❤️

EDIT! : Jeżeli napiszecie komentarz, przykładowo, ktoś napisze "nr 50 *tu nick*", a nr 50 będzie już zajęty, to po prostu wpiszę w numerek inną osobę zamiast was, więc proszę, śledźcie listę numerów. W każdym razie, zawsze możecie wybrać inny numerek. Więc jeśli 2 osoby zgłoszą się po numer 50, to wybiorę tą 1 i tam ją wpiszę, a ta 2 osoba będzie musiała wybrać inny. Nie wchodzę i nie uzupełniam listy co 2 minuty, więc jeśli wystąpi jakaś pomyłka, to przepraszam.

KOLEJNY EDIT - WAŻNE!! ; Ponieważ nie wszyscy zmieścili się w loterii, oraz niektóre numerki były zajęte - kilka osób wcisnęłam w wolne numery, może to trochę niesprawiedliwe, ale lepiej wziąć udział z innym numerem niż wcale, prawda? A skoro po zapełnieniu numerków zostały jeszcze 3 osoby, dodałam jeszcze 3 numery, więc odliczać będę do 53.

czwartek, 29 maja 2014

Powrót.

Cześć! :3
Tak kochani, jak już się domyśliliście, wracam do pisania bloga, tym razem tak na amen. Nie będę już odchodzić w nieskończoność i postaram się codziennie pisać ciekawe posty. Zmieniłam szablon na "koci" - różowo czarny. Tylko proszę, nie oskarżajcie mnie o kopiowanie rozwijanych stron od kogoś, bo każdy przecież może je mieć, prawda? I nie mówcie, że mam Was w dupie czy coś, bo to nie jest prawda. Ciągle o tym myślę. Tak więc, reaktywacja bloga. Dodałam też czat (rozwijane strony zrobiłam właśnie po to, żeby się nie zlewał ze starymi, kto tak miał mnie zrozumie), a niedługo dodam regulamin. Podpicuję jeszcze trochę bloga i będzie idealnie :)

Izabela221 ♥

piątek, 23 maja 2014

To już koniec.

Ten post będzie krótki i bezsensowny, tak jak reszta. Odchodzę z bloga, bo mam już dosyć tego wszystkiego. Nie ważne, jak się staram, nikt tego nie docenia. To już koniec.