sobota, 20 września 2014

Co to za dziwny użytkownik?

Cześć! :3
Hm.. piszę posta późno, ale nie miałam wcześniej czasu. Zresztą miałam bardzo fajny dzień, spotkałam się z przyjaciółką.. no ale to nie jest blog o moim życiu, tylko o moviestarplanet.
Natknęłam się na użytkowniczkę o nazwie "zycze ci smierci" i od razu pomyślałam, że może być to hackerka, ale zdałam sobie sprawę z tego, że raczej nią nie jest.
Ma też dziewczynę, która wygląda tak, jak ona.
Nie rozumiem, o co z tym chodzi, serio. Ale mam nadzieję, że coś z tego wyniknie, a nie, że to kolejny fejk.

Przyznaję, post jest krótki, jutro bęzie dłuższy.

Izabela221

piątek, 19 września 2014

Tydzień unikatów!

Cześć! :3
Pamiętacie dawny tydzień unikatów? Moderatorzy znowu zrobili coś takiego, z tym, że teraz dodali parę nowych rzeczy, np. syrenkę - tatuaż!


Czarnymi prostokątami zasłoniłam rzeczy, które nie są unikatami.

Jutro pojawi się post o dziwnym użytkowniku na msp.
Izabela221.

środa, 17 września 2014

ALAKINGA

Czeeść! :3
Przepraszam z góry, że piszę posta tak późno, bo jest 19:45, no ale, nie mam innego wyjścia, a lepiej późno niż wcale, szczególnie, że możecie po prostu przeczytać tego posta jutro i mieć więcej do czytania :)

No więc tak, pewna osoba (nie będę już wymieniać nicków, bo w każdym poście je wymieniać to bez sensu, ale, jeżeli to czytasz, to wiedz, że bardzo ci dziękuję) napisała mi na msp, żebym obejrzała sobie profil ALAKINGI i jej biografię, bo oddała konto kuzynce i podobno jeszcze ktoś na nie wchodzi.
Wiem, że to pewnie stara informacja, ale jeżeli nie wiecie tak jak ja, to zapraszam.

No więc, weszłam w jej profil i pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę to był status.
"Przepraszam za moje poprzednie ctr ale ktoś wszedł mi na konto"
cóż, widać od razu, że nie pisała tego Alicja. Śmiem nawet twierdzić, że jej kuzynka podała swoim koleżankom hasło na to konto.

No i biografia ALAKINGI, która wszystko nam wyjaśnia.
A może to jakaś hackerka wchodzi jej na konto?
Co myślicie o tej sprawie?

Izabela221.


wtorek, 16 września 2014

Zacznijmy od początku...

Cześć.
Jedni pewnie będą zadowoleni z tego posta, inni zaczną mnie hejtować. Ale jestem już przezwyczajona - tak po prostu jest.
Cóż, pomyślicie sobie teraz "o jezu, ona znowu wraca, a jutro odejdzie".
Nie będzie tak.
"jasne, a potem się okaże że jednak tak będzie". "i czemu znowu wracasz, matko.."
Uprzedzę więc wasze pytania.

Dajcie mi ostatnią szansę.

Ja wiem, że niektórzy wyjątkowo nie są przekonani co do tego, ale PROSZĘ WAS.
Nawet nie wiecie, jak bardzo staram się zmienić.
Staram się być lepsza, dotrzymywać tajemnic.
Ja wiem, do tej pory mi nie wychodziło...
Ale teraz mi wyjdzie.
Zobaczycie.

Więc, może...
Może po prostu zaczniemy od nowa?

Cześć, jestem Dominika. Jestem w piątej klasie, wiem, nie jestem najstarsza. Może moje odejścia były właśnie przez to, że jestem jeszcze dzieckiem. No cóż. Pewnie zaraz znajdą się kolejni hejterzy, będą oceniać mnie po wyglądzie, bądź po sposobie pisania, albo nie wiem, po imieniu, wieku, niektórzy zawsze znajdą sobie jakiś powód.

Nadal nie przekonani?

Wiem. Niektórzy, a właściwie to jestem w stanie powiedzieć WIĘKSZOŚĆ z was, znienawidzili mnie, mają mnie dosyć, nigdy już nie wejdą na tego bloga itd. Serio, jest co wymieniać.

Ale uwierzcie mi albo nie, ale ja się zmieniłam.
Bardzo mi na was zależy, nie chcę stracić wszystkich czytelników.
Jeżeli nie chcesz czytać - nie czytaj mojego bloga, nie zmuszam cię do tego.
Ale proszę, przeczytaj chociaż tego posta.
Nie masz czasu? Nie będę cię tu trzymać, nie będę wymuszać wejść na siłę.
I pamiętam, kiedy pierwszy raz miałam na blogu 2000 wejść w jeden dzień.. rany, jak ja się cieszyłam!
Później zaniedbywałam bloga, a wejścia stopniowo spadały w dół...
Można się chyba domyślić, ile wejść dziennie jest teraz?
Przedwczoraj było 700.
Wczoraj 400.
Dzisiaj 300 z kawałkiem.,
Ten blog się pogrąża.
Ale ja obiecuję, że go z tego wyciągnę, nie zostawię już bloga, nie zostawię już was, nie zostawię już obowiązków. Chciałabym dodać, że posty raczej będą pojawiać się w godzinach 18-20, bądź czasem w weekendy 10-11, ale wątpię. Muszę wtedy załatwić inne sprawy (żebym później miała czas napisać posta, logiczne).
Czemu w takich godzinach? W takich mogę usiąść do komputera. Nie chodzi o obowiązki, chociaż to też. Mam takie ograniczenia czasowe, czasem pójdę do znajomych i nie będzie posta, ale następnego będę pisać dwa.

Mam nadzieję, że chociaż część z was przeczyta tego posta, naprawdę.
I, nie będę wam rozkazywać "MACIE WCHODZIĆ NA MOJEGO BLOGA 19247120 RAZY DZIENNIE!". Powiem tylko, że wejścia nie są tak ważne, ale bardzo motywuje to do działania.



Przeczytałeś posta? Dziękuję. Dziękuję, że poświęciłeś te cenne 5 minut swojego życia, które mogłeś wykorzystać na coś lepszego.

Mam nadzieję, że odzyskam chociaż część czytelników.
Pozdrawiam was wszystkich,
Izabela221

sobota, 6 września 2014

JESTEŚ TU? PRZECZYTAJ.

Minuta w tył nic złego nie zrobi. Nie mów, że nie masz czasu, bo czas i tak upłynie.

Moje  pisanie na blogu zależy od was. Za tydzień sprawdzę tą ankietę + będę też sprawdzać wejścia na bloga. Jeśli chcecie, żebym została, to postarajcie się, bo wiem, że możecie. Jeśli nie - kliknijcie przycisk "Nie" na ankiecie i żegnam, możecie iść.
Decyzja należy do was...

sobota, 30 sierpnia 2014

Co planują moderatorzy?

Cześć! c:
Zdjęcia pojawią się jednak jutro, a teraz zapraszam do czytania posta.
Z forum dowiedziałam się, że moderatorzy mają usunąć msp. Myślałam, że to plotki, a teraz... No właśnie, co ja teraz myślę? Nic nie myślę, nie mam pojęcia, o co może chodzić.
Czemu zmieniłam zdanie? Kiedy zmieniamy strój/animację/status/twarz, a następnie zalogujemy się ponownie na konto - nic się nie zmienia, wszystko zostaje takie jak poprzednio. Czemu? Niektórzy sądzą, że admini usuwają msp (jak już zresztą wspomniałam) i te wszystkie błędy są właśnie przez to.
Ja nie mam zdania na ten temat. Sprawdziłam tylko, czy to prawda... Okazało się, że tak.
Jak myślicie, co szykują moderatorzy?

Ps. Czemu tak mało wejść na bloga? Postarajcie się trochę!
Izabela221

Wróciłam!

Cześć! :3
Wróciłam znad morza, w sumie, to wczoraj wieczorem. Jadę na działkę, więc post pojawi się po 16.
Redaktorzy już nie muszą pisać na blogu,  a jak wrócę z działki to wyproszę ich z prowadzenia, żebym została tylko ja.
Jeszcze dzisiaj wstawię zdjęcia.
Dominika c:

czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowa Kolekcja - Campus Life

Cześć! :3
Dzisiaj na msp zawitała nas nowa kolekcja: Campus Life. Nie wiem co oznacza dokładnie po polsku, ale jest to jakoś tak: Życie Uniwersyteckie/Szkolne.


Fajne tło, związane ze szkołą  przecież wakacje się kończą!



Ubrań dla dziewczyn są 3 strony, bez szału ale są ładne.
Przykładowa stylizacja dla dziewczyn:

Jest czarno-biała, a wszystkie ciuchy są z tej kolekcji. Jest nie dla VIP.

Wreszcie; ubrań dla chłopaków jest więcej niż 1 strona. Ich nie mogę oceniać, przecież jestem dziewczyną.
Stylizacji dla chłopaków nie zrobię, nie znam się D;

Do animacji moderatorzy się niezbyt postarali... Eh... Są takie pół na pół.
Do rzeczy też się nie postarali...

CAŁKOWITA OCENA KONKURSU: 6/10.
Fajny, fajny ale szału nie ma...
A wam podoba się konkurs?
~OnlySmile

środa, 27 sierpnia 2014

ALAKINGA + MSP USUNIĘTE?

Cześć! :3
Zanim przejdziemy do tematu, to muszę wam to znowu powtórzyć: JAK CHCECIE SESJĘ TO MUSICIE MNIE DO ZNAJ ZAPROSIĆ!!! Inaczej wam jej nie zrobię. Dobrze, Przejdźmy do tematu...

ALAKINGA - Moviestar, która ma największy poziom na polskim msp. Odeszła w 2013 roku.

Jak wiecie, ALAKINGA się dawno nie logowała... Ale dzisiaj idę pieścić innym zwierzaki a tu? ALAKINGA SIĘ LOGOWAŁA!
Przebrała się... Ale coś jest w tym przebraniu nie tak... Są tylko włosy, spodnie, bluzka i buty, co do niej nie podobne, ponieważ ona zawsze ma dużo dodatków. A te ubrania nie są w jej stylu... Jest to bardzo dziwne!
Te ubranie to nie jej styl!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drugie info to to, że msp prawdopodobnie dzisiaj o 20 godzinie zostanie usunięte.



To są 4 przypadkowe tematy, oczywiście jest ich więcej.
JA W TO NIE WIERZĘ ŻE USUNĄ MSP!
A wy wierzycie? Napiszcie w komentarzach!
Papa :3
~OnlySmile

wtorek, 26 sierpnia 2014

Krytyk filmowy #1

Dobry wieczór ;D

Jest post, obiecałam. Oczywiście recenzja Waszych filmów. W ocenianiu wezmę pod uwagę muzykę, tytuł, treść, jaką twórca filmu chce nam przekazać, ortografię i pomysłowość. Każda kategoria będzie w skali do dziesięciu. Tak więc może zacznę...


Film Emily McCline pt. Miłość boli

Muzyka: Nie mam uwag, doskonale dobrana
10/10
Tytuł: Zachęcający i związany z "treścią" filmu. Jednak jest dużo filmów o takim tytule. 
9/10
Treść: Obejrzałam dwie części i bardzo spodobała mi się... Nie chcę nadużywać tego słowa. 
10/10
Ortografia: Nie mam uwag.
10/10
Pomysłowość: Wcześniej nie oglądałam takiego filmu.
10/10

Film zdobył aż 49 pkt! Jest to piątka. Gratulacje! Polecam film


Film Sara96 pt. DETEKTYW KŁOS- skradziony morganit

Muzyka: Powiem tylko tyle:
2/10
Tytuł: Extra oryginalny, zachęcający, Jednak czegoś się przyczepię. Lepiej wg mnie dać na sam początek część filmu, bo tytuł jest długi i nie widać.
9/10
Treść: Właściwie, to film jest ciekawy, ale nadal niezbyt go ogarniam. Za dużo słów w jednym dymku. Ale na serio, to daję max punktów.
10/10
Ortografia: Bez zastrzeżeń itp.
10/10
Pomysłowość: Jest. Jednak jest dużo filmów o jakichś detektywach, ale jednak jest tam takie "coś" co jedna mi mówi, żebym dała max punktów.
10/10

Film zdobył 41 punktów, czyli czwórkę. Film mimo wszystko polecam. Gratulacje!



To na dziś tyle, ale jutro dokończę ten post, więc jutro też go go przeczytajcie. Powód jest taki, że muszę iść spać xD 
No i co? Miałam dziś wbić 17 lvl, zrobić obiecaną przez kilka dni trzecią cześć filmu, ale tego nie zrobiłam... Siostra nie chce mnie wpuścić do laptopa i korzystam z tableta, a tam nie mogę pisać postów, bo nie mam tzn. przeze mnie obrazków. JUTRO POST BĘDZIE EDYTOWANY, PAMIĘTAJCIE! 
Propo kolejności, to to od niczego nie zależy i przepraszam Lis420 i Karczix, że dzisiaj nie pojawiły się ich filmy, ale zrobię to jutro. Chcę robić jak najwięcej postów dziennie, ale nie potrafię.
Jeszcze niecałe 4 dni i koniec pisania postów na tym blogu... 


Tak więc dobranoc :)

__________________________________________________________________________________

27 sierpnia

Hej. Post edytowany :) Więc nie przedłużając ocenię te dwa filmy. 


Film Karczix pt. Yell 

Muzyka: Nie jest zmieniona i ciągle ta sama. Nawet nie pasuje do filmu.
0/10
Tytuł: Tłumacząc na polski, oznacza to `krzyczeć`, więc nie pasuje. Ale z filmu wynika, że to planeta. Tytuł niezbyt zachęcający. Jeżeli chodzi tu o angielskie słowo, to po co robić filmy z angielskim tytułem? Chociaż tu pasuje. Na Msp jest dużo filmów o takim tytule, więc muszę za to odjąć punkty.
8/10 
Treść: Wolę filmy z jakimś morałem, a tu go nie widzę. Jest nawet ok, ale niestety niezbyt mi się spodobał.
7/10
Ortografia: Bez uwag.
10/10
Pomysłowość: Wcześniej nie widziałam takiego filmu. ]
10/10

Karczix zdobyła razem 35 punktów, czyli 3+. Nie chcę Ciebie obrazić, ale film nie jest zbytnio w moim typie. Jednak jest fajny i aby nie było Ci smutno również go polecam.



Jeżeli chodzi o film użytkowniczki Lis420, to nie mogłam go znaleźć, więc nie zostanie oceniony, choć bym chciała.


MOŻNA TYLKO WYWNIOSKOWAĆ, ŻE FILMY NASZYCH CZYTELNIKÓW SĄ SUPER!!! GRATULUJĘ :)


A wy zgadzacie się z moją oceną? Nie zapomnijcie obejrzeć filmów tych osób i zgłosić swoje! 

Przepraszam za nadużywanie słowa `film`.

Pa.