sobota, 3 sierpnia 2013

VIP NA 3 MIESIĄCE ZA DARMO?!

Hej :o
wczoraj byłam u najki Oli na nocowaniu. Przed chwilą weszłam na msp i włączyłam filmik na msp tv, a tu patrzę i nagle :


(KONIECZNIE KLIKNIJ ŻEBY POWIĘKSZYĆ!)

Widzicie to co ja czy jestem ślepa? O.o Nie płaciłam za tego VIP'a i nie kupowałam go a go dostałam... Nic nie rozumiem, doładowały mi się też sc i diamonds. Akurat jutro czy pojutrze kończył mi się VIP a teraz? Mam nowego za nic? Już nic nie rozumiem O.O Tu screen z całkiem niedawna, widać na nim zmianę sc i diamonds :

(Kliknij żeby powiększyć, porównaj z tamtym screenem - duża różnica sc i diamonds)
Na tym screenie zdobyłam 16 level. Porównajcie sobie... A najdziwniejsze to, że nic za to nie zapłaciłam O_O Bardzo dziwne. Dobra idę się cieszyć darmowym VIP'em *OOO*

Izabela221 *O*


52 komentarze:

Ami0604 pisze...

Ale zarąbiście ja też chcem i to natychmiast x-o ;3

Anonimowy pisze...

Jaki tytuł filmika?

Doma pisze...

Jakiś tam "Ellie - Co mi w duszy gra" czy coś takiego XD

Agnes010msp pisze...

Ktoś ci się włamał na konto o.o [pewnie] . Dobry ten włamywacz, a jesli nie, to co?
Albo błąd msp
Albo...
prezent od modów? o.o
Nie wiem ;c

Agnes010msp pisze...

Albo magiczny film *-*

Doma pisze...

Myśle że błąd msp. Zresztą na pewno nie włamywacz, nie mam hasła typu np. "basia1". EJ, PRZED WCZORAJ OGLĄDAŁAM Z NAJ HARREGO POTTERA... WYCZAROWAŁ MI VIPA :O XDD

Anonimowy pisze...

A wierz czemu Patricia45 usuneła blog ?

Karmela pisze...

Jezu, już się ploty zaczynają.
Po prostu MSP jej się znudziło, nie będzie przecież grać całe życie, każdemu się kiedyś znudzi.

Doma pisze...

Mówiła mi że dlatego, że odchodzi z msp bo teraz gra w Simsy i Howrse

Julia K pisze...

Ludzie... odchodzę z msp, bo mam już dość tej gry .______. I tu nie chodzi o gry - mogę grać i w simsy, w howrse, w msp i wiele innych gier naraz. Po prostu znudziło mi się msp i zastanawiam się nad usunięciem konta ._.

Lady Angel pisze...

O.o

Tęczowa Korni pisze...

Ja też chcę tego vip'a ;C Przydałby się NATYCHMIAST ;-;

Anonimowy pisze...

Pewnie masz zaznaczone płatność odnawialna na vipie czy coś w tym stylu ;)(jak tak to pewnie twojej mamie albo twojemu tacie zżarło 60zł) *-*

Doma pisze...

Nic im nie zeżarło z karty, telefonu itd. wszystko sprawdzali O.o

Flo_Amy pisze...

Masz farta ^^

Anonimowy pisze...

Ym normalne pewnie masz płatność odnawialną ^^ :)

Doma pisze...

Nie, sprawdzałam :O

Flo_Amy pisze...

Modom się coś pomyliło chyba XD

Flo_Amy pisze...

Dowiedziałam się ostatnio, że wysokie lvl dostają jakieś darmowe VIPy, pozdro, ciuchy z VIPa i tp. Więc to pewnie taki prezent c;

Sabina K pisze...

Jakim cudem dostałaś darmowego VIPa?? O.O Ja nigdy tak nie miałam.;/

Sabina K pisze...

Jakim cudem? :OO Widziałam filmik na YT jak jedna dziewczyna (z 10 lvl) dostała VIPa za darmo na 3 miechy! Ja też mam 10 i nie dostałam xd ale tu chyba nie chodzi o lvl... hm, nie wiem. Dostałaś kiedyś jeszcze raz darmowego VIPa??

Klaudia Lach pisze...

Amy naprawdę noto ja czekam na Vipa bo mam wysoki lvl c;

SANDRA GACKA pisze...

w maju 2012 gdy grałam na moim starym koncie nie dawno te konto oddałam teraz mam nowe nazywam się sandra1*0 ale na tym starym koncie w maju 2012 też dostałam darmowego vipa . dostałam jury i kase tyle ile się dostaje za vipa na 3 miechy a vipa dostałam ino na miesiąc

SANDRA GACKA pisze...

tylko to z tymi wielkimi lvl że niby tylko wielkie lvl dostaną to jest bajeczka która nie jest prawdą ja na tym starym koncie miałam 4 lvl i jakoś dostałam

Anonimowy pisze...

O.o wow! masz szczęście !

Anonimowy pisze...

O.O super! Ale może wygrałaś jakiś konkurs?

Anonimowy pisze...

Może jakiś konek wygrałaś?

Olga Szcześniewska pisze...

Sorrki mam pytanko kiedy!!
W wakacje wujek mi bziął vipa na urodziny na 3 miechy nie dostałam a wszystko było okej i wujkowi kase z kąta wyciągneli ...A ja vip-a nie mam !

Anonimowy pisze...

ale faaajnie;3 ja raz też miałam darmowego vipa *o* na 3 miechy *o* moja kol mi wtedy tak zazdrosciła... że próbowała mi się na konto włamac._.Pozdro dla wszystkich;*:3 na msp jestem lagoona blue 78;) (uwaga nie każdego przyjme, w tym sensie np jak nie bende wiedziała z kąd mnie zna;) booo ostatnio hackerzy się kręcą po msp._.

Michalin nOWAK pisze...

Może jakiś konkurs był O_o

Anonimowa pisze...

Tsa, na pewno konkurs jak jest NAJWIĘCEJ na tydzień ;-;

Natex pisze...

Może kiedyś kupowałaś vipa ale nieudał ci się albo oczekiwanie. Więc było pewnie oczekiwanie i teraz się potwierdził.

♥Klara♥ pisze...

JA TEŻ CHCE TAKIEGO VIPAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Karta podarunkowa :) Ktos ci dał :) więc niemusisz sie martwic,ze ktos ci na konto wlazl ;)

Anonimowy pisze...

Ja też tak chcę ! x-o , ale znając moje życie nie dostane NIGDY ! :CC

Anonimowy pisze...

Wow :O pewnie karta podarunkowa ;) zazdroszcze ;3

Mój nick na msp: Ania2212

Zarąbisty blog :)Pozdrawiam ;)

Anonimowy pisze...

Ja też chce!!!!!!!!! ;( zazdro ! :33

Anonimowy pisze...

Ja wiem jak to się stało może ktoś ci wysłał kartę podarunkową vip. Hyhy

Anonimowy pisze...

robiłam to i nie mam darmowego vipa!!!na msp jestem biala szkola [jagby co]

Doma pisze...

Bo to albo błąd albo ktos mi wyslal kartę podarunkową, przecież nei ma żadnego magicznego filmiku -.- bez urazy ale pomyślcie troche :/

Anonimowy pisze...

Karta podarónkowa,moża ta znajoma co u niej nocowałaś ci kupiła

Oliwia Wróblewska pisze...

*o* WHAT ????

Beata Grobel pisze...

zauważyłam u cb 16lvl mam 15 może przy 16 dostane vipka :)

Marina Diamond pisze...

Moja koleżanka podobnie miała tylko że na mięsiac...

Anonimowy pisze...

Wow!
I super blog ;)

Zapraszam też na mój - lagoonablue78msp.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Fajnie ja też mam vipa na rok za free dostałam tez w prezencie duużooo cichów i moje arty filmy looki zaczeły się robić sławne a także gdy w aktualizuacji napisałam zbieram grafki 0/50 to odrazu praktycznie jakoś po 11/12 minutach miałam 50/50 nawet więcej więc później pisałam 0/100 <3 muj pokuj był zapełniony ludem i love it pokoju wynosił 824 (przedchwilą zobaczyłam)...Fajnieeeee conie

Anonimowy pisze...

JA też chcem DARMOWEGO VIPA!

JA mam 12 lvl...Wiec jak będe miała 16 może będe miała VIPA! =)

JAkby co mój login na MSP to:
zuzik 3

Mam LIMIT ZNAY więc nie zapraszać...

NAprawdę wspaniały BLOG!!!

Anonimowy pisze...

ja widziałam taką stronę bloga gdzie dziewczyna ogłosiła jakiś duży konkurs do wygrania jest vip na rok !!!!! czytałam komentarze i zdziwiłam sie bardzo że to prawda dziewczyna która wygrała rok temu dała screena i miała vipaaaaa . ja też bardzo chcę dlatego zmieniłam mejla na moviestarplanet.ja@o2.pl ale bym chciałą wygrać !

Anonimowy pisze...

masz celeba :) Celeby dostają czasem darmowego vipa
:3v :p

Anonimowy pisze...

A może ten film był niesamowity :o?! powiedz mi jak się nazywał ten film xd :O

Anonimowy pisze...

Czyli jak się ma celeba to być może dostane jej a ja go mam ♥ yeah ! xD

Anonimowy pisze...

Też tak chcę!