czwartek, 6 czerwca 2013

The Dolly

Jak w informacji (poprzednim poście D:) - nie mogłam wczoraj napisać posta. A więc piszę go dziś. Wczoraj z Karmelą < 3, Patricią45, Kayą love lol lol i jeszcze kimś tam... XD byłyśmy w pokoju tej prawdziwej The Dolly (post tu - klik) i wiecie co? Przyszła jakaś "I WANT TO PLAY WITH YOU" o.o To znaczy "CHCĘ SIĘ Z TOBĄ POBAWIĆ" czy jakoś tak ;o Dobra, to naprawdę dziwne! A później okazało się że tylko ja ( O.o ) widziałam PRAWDZIWĄ The Dolly. Taką która normalnie wygląda... Jak prawdziwa. A później zobaczyłam jeszcze tą The Dolly X( (to w jej pokoju byłyśmy). Ale to dziwne, bo TYLKO JA JĄ WIDZIAŁAM! Dziewczyny pisały, że nic nie widziały o.e To naprawdę dziwne... Później mnie lognęło, ale okazało się, że tylko internet wysiadł ._. i zrobiłam tylko jednego screena z tego pokoju...




Widać? I WANT TO PLA.. - tyle się pokazało ;_;
To chyba tyle


Izabela221 :3

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zastanawiam się czy tam nie pójść bo potrzebuję the dolly na screna... jak mi radzisz iść tam?

Doma pisze...

Szczerze nie radzę Ci... Ja tam poszłam i teraz ciągle się boję że mnie zhackuje... Więc lepiej nie :/

Karmela pisze...

Potem was nie było a ona powiedziała swój nick i potem tą buźkę (d). normalnie serce mi stanęło o.O

Sztajlowa ;3 pisze...

Uff .. Myślałam że jak Cie logneło to Cię zhackowała . Na szczęście nie c; Ojj .. Martwie się o moja Babcię XD

Shini Diamond pisze...

A można wejść z innego konta?

Doma pisze...

Z innego konta raczej tak, ale nie wiem c:

Anonimowy pisze...

Ja załozylam takie konto i... weszłam teraz przesladuje mnie strach przed nią.Nie wchodzcie na msp od 22 do 6 , bo wtedy hackerzy łarzą